۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

عباس فخرآور را بیشتر از قبل شناختیم!؟

درود بر دوستان .  چندی پیش مطلبی نوشتم با عنوان آقای فخرآور با که مبارزه میکنید؟ که در بعضی از فیس بوکها و وبلاگها و سایت رهسا نیوز چاپ گردید که من در آخر نوشته ام آدرس سایت وفیس بوکها ووبلاگها رامیدهم . و در این مطلب سوالاتی و ابهاماتی را مطرح کردم و از ایشان خواستم پاسخ دهد ،اما دوست وعزیز مبارز کشور ما آقای احمد باطبی در مطلبی با عنوان (آقای فخرآور را بهتر بشناسید  ) مطالب مفصلی با دلیل و سند درباره زندگینامه این به ظاهر مبارز با نظام و در اصل همدست نظام درج نمود که واقعا اول از ایشان تشکر میکنم  و از ایشان گلایه ایی دارم! که چرا این اقدام را زودتر انجام نداده که است. که این شخص که برادر محترمش هم درتلویزیون نظام جمهوری اسلامی به وقاحت آن اذعان دارد زودتر ماهیتش آشکار شود.هرچند که گلایه ایی هم از این مبارز نمیتوان داشت این هم در نجابت وپاکی این جوان سرچشمه دارد. با افشاگری که عزیز مبارز آقای باطبی انجام دادند دیگر نیازی به گفتن و نوشتن نیست .چون("در خانه اگر کس است یک حرف بس است ") و دیگر جایی برای حرف زدن آقای فخرآور و خانم های معلوم الحال دور و برش نمیماند .وجایی هم برای دفاع مبارزان واستفاده از پتانسیل خود برای رو کردن دست این آقا نمی ماند. اما این من از افشاگری زیبایی که آقای باطبی انجام داده استفاده میکنم وچند سوال ازآقای فخرآور دارم ؟ و امیدوارم که ایشان جواب بدهند. در مطلب عزیزمان آقای باطبی آمده که : عباس فخرآور در بخشی از وبسایت خود با عنوان " زندگی نامه و افخارات " در باره خود مینویسد :" ... سال ۱۳۷۳ مبارزات دانشجویی امیر فخر آور با سخنرانی در دانشکده پزشکی ارومیه بر علیه خامنه‌ای و ولایت فقیه اوج گرفت عباس فخرآور در این نوشته مدعی است که در دانشکده پزشکی دانشگاه ارومیه مشغول تحصیل بوده ، اما به طور مشخص از رشته تحصیلی خود در این دانشکده صحبت نمیکند .او در برخی از مصاحبه های خود پس از خروج از ایران نظیر مصاحبه با " خسرو شميراني - از شهروند " که آن را در صفحه " زندگی نامه و افتخارات " نیز قرار داده مشخصاً خود را دانشجوی پزشکی دانشگاه ارومیه معرفی کرده و میگوید :بعد ‌از اتمام دبيرستان در دانشگاه اروميه در رشته پزشكي پذيرفته شدم . و در این باره استنادهایی که به سخنان عزیزان دلاور کشور ما ازجمله آقای ( عابد توانچه . دکترناصر زرافشان دکتر فرزاد حمیدی آقای علی افشاری ) وعده ایی دیگر شده همه دال بر همدست بودن آقای فخرآور برای تفرقه با سران  نظام است .اول انکه آقای فخر اور اولین اصل برای یک مبارز و ازادیخواه  وطن، درستی، پاکی  و راستگویی اوست .شما کدام یک از این اصل را رعایت کردید؟ از مدرک تحصیل خود که شبیه عوامل نظام عمل کردید (آقای کردان) وزیر کشور استیضاح شده احمدی نژاد تا بی حرمتی به نوامیس مردم که این نوع اعمال هم درنظام جمهوری اسلامی کم نیست. اما اگر من اشتباه میگویم شما جواب دهید؟2 - دفعه قبل نامه حمایت 102نفررا یا آنها را مبارز قبول نکردید یا مرده دانستید و یا..........الان تمام این افراد زنده هستند جزءمبارزین هستند البته نه از نوع مبارزه ایی که شما میکنید.برای حفظ نظام این عزیزان برای سرنگونی نظام تلاش میکنند. در جواب این عزیزان چه سخنی دارید ؟ 3 - آقای حجت بختیاری را بیسواد خطاب کردید . شما سواد را در چه می بینید؟ هرکس کتاب خوانده باشد ؟ یا داخل دانشگاه رفته باشد؟ آیا شما خری را که باری از کتاب بر دوش دارد و عرعر میکند باسواد میدانید؟ بسیاری را میشناسم با مدرک بالا حتی از حرف زدن ساده خود عاجزند! بسیار میشناسم که با مدرک بالا از هیچ درکی از اطراف خود ندارند. و برای به ثمررساندن حرف خود دست به هر دروغ و نیرنگی میزنند . نمونه اش خود شما به اسم وطن دوستی دست به هر رذالتی میزنید . آیا آقای فخرآور درس وسواد را در این حد میدانید؟ من برخلاف شما فکر میکنم. سواد را در ادب، درپاکی، درستی، دوری از تفرقه وفتنه اندازی بین مبارزان میدانم و تلاش برای رسیدن به اتحاد  نه با دشمنی درست کردن وفتنه اندازی کردن برای رسیدن به شهرت وخودنمایی.آقای فخرآور من مبارز نیستم و خود را خاک پای مبارزین وطنم نمیدانم افتخار میکنم در وطنی زندگی میکنم که دلیرانی .چون آقایان سحابی ها، سهراب ها ،محمدی هاو.......... و خانمها سحابیها، نداها، ترانه ها و............ .باخون خود درخت آزادگی را آبیاری کردند. افتخار میکنم در وطنی زندگی میکنم که آقایان زارع زاده ها ، محمدیها، باطبی ها ،سنجری ها ............... زندگی کرده اند افتخار میکنم در وطنی زندگی میکنم که آقایان حشمت الله طبرزدی ها .سحرخیزها ،کیوان صمیمی ها و..............خانمها بهاره هدایت ها ، نسرین ستوده ها، مهدیه گلروها و........................در آن نفس میکشند . وننگ دارم از امثال انسانهای پست و فرومایه ایی که برای رساندن خود به قدرت وشهرت و شهوت دست به هر نوع دروغ ودغلی میزنند و نام خود را مبارزبرای ایران میدانند . آدرس درج مطلب قبلی خود را مینویسم در پایین مطلب که بدانی دروغی نگفتم ومانند تو نیستم .باز مانند دفعه قبل مینویسم مبارزان وطنم خط قرمزی برای من هستند و ازآنها دفاع میکنم چه با قلم ضعیف خود و چه با جان حقیر خود .و به شما سفارش میکنم نام مستعاری که برخود گذاشته بودید، سیاوش آنهم از کتاب دلیران ایران زمین را بردارید، ونام عربی که دارید راحفظ کنید. وبه جای فامیل خود که فخرآور گذاشتید ان راننگ آور بزارید. چون نام امیر عباس ننگ آور بیشتر به شما میاید کسی که باعث تفرقه وجدایی بین کشور خود میشود. مانند لکه ننگی برای کشورش است .
ترسم نرسی به کعبه  ای اعرابی    این ره که تو میروی به ترکستان است .   
 نویسنده ستارولاله






 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر