۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه


"محمد جواد لاریجانی: احمد شهید اول به گوانتانامو و اسرائیل برود"

این فردی که مدعی سواد و نظریه پردازی است، متاسفانه این واقعیت ساده را نمی داند که حتی اگر احمد شهید به اسرائیل برود، تاثیر جنایات جمهوری اسلامی را به وضوح مشاهده خواهد کرد.
حداقل در 33 سال گذشته، هر انسانی با هر مذهب و دیدگاه  که در درگیری های اسرائیل، فلسطین و لبنان به قتل رسیده است، به واسطه توطئه ها و طرح های تروریستی حکومت استبداد مذهبی بوده است. جنایات حزب الله، حماس، جهاد اسلامی و سایر گروه های تروریستی به واسطه حمایت های حکومت اسلامی شکل گرفته است و در پرونده جنایات علیه  بشریت ایران باید ثبت شود.
کشتار فلسطینی ها و لبنانی ها توسط ارتش اسرائیل نیز به علت تحریکات حکومت اسلامی بوده است و هر گاه ارتش اسرائیل سلاح را بر زمین گذاشت، حکومت اسلامی گروه های ترور را واداشت که مجددا جنگ افروزی کنند و ارتش اسرائیل را دوباره به میدان جنگ بکشانند.
طالبان و سنی های تندرو نیز به تقلید از حکومت اسلامی ظهور کردند و تمام جنایات خود را در رقابت با ملایان ایران برنامه ریزی کردند. گوانتانامو در واقع قرنطینه ای است که در آن صاحبان اندیشه جنایت به نام خدا و مذهب را  جای داده اند. مغزهای آشفته ای که با تحریک اسلام حکومتی و تروریسم دولتی طرح ها و نقشه نهای بیشماری برای تخریب جهان دارند.
این افراد تربیت شدگان مکتب دین حکومتی هستند و کلیه جنایات آنها نیز باید در پرونده جنایت علیه بشریت ملایان تهران ثبت گردد.
جناب لاریجانی!  خبر ندارید که چه افتضاحی به بار آورده اید و جنایات شما در هر جای دنیا نمود پیدا کرده و پرونده شما را سنگین تر کرده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر